Tjenamors!

Det är så skönt att vara ikapp med blogguppdaterandet (men vadå tänker ni kanske, du har ju inte updaterat sedan i lördags!?). Det var såklart några dagar sedan sist, men kan inte säga att någonting speciellt har hänt.
 
Igår åkte min värdmamma med tjejerna till sjukhuset i Genève då min äldsta ramlat i trädgården och fått en sticka i ögonlocket och yngsta bara mådde allmänt dåligt, det slutade med att jag inte behövde jobba resten av dagen då äldsta fick göra en mindre operation och mamman tog ledigt från jobbet resten av dagen. På morgonen åkte jag och tog en promenad med Jessica, vi pratade om framtiden lite mer personliga saker. På kvällen var det Crosslink, det märks att det är i slutet då vi var väldigt få denna gång, vissa har redan börjat åka hem.
 
Idag hade jag en tuff morgon med busiga och tjuriga barn, sedan åkte jag till Ida och planerade inför vår midsommarfest på lördag. Vi kommer att bli ett gäng på ca 30 pers, olika nationaliteter, och det känns som att det kommer bli en riktigt rolig dag!
 
Här är bilder från hotellet Ida och jag ska spendera söndagen på, efter mejlväxling med receptionerna så är det nu bestämt att vi ska spendera hela söndagen där, samt natten mot måndag då presentkortet inte gällde lördag natt. Känner dock att vi kommer sticka ut lite, men äsch - kolla bilderna!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0