G-g-g-g-ent

Oj! Blir mörkrädd när jag inser hur snabbt tiden rinner iväg... Detta inlägg påbörjades inte långt efter själva händelsen, men blev (såklart) liggandes i väntan på publicering fram tills nu. Bilderna kommer hur som helst ifrån en solig och regnig helgdag i början av juni, då jag tillsammans med Alina, Lovisa och Kemmie besökte staden Gent för första gången (en dryg halvtimme med tåg ifrån Bryssel). En väldigt mysig dag att tänka tillbaka på såhär i efterhand, saknar er redan tjejer!!

En liten Lovisa med tillhörande rosa keps skymtar fram bakom räcket!
Gent visade sig vara en riktigt fin stad, vad jag fått höra av andra innan var att den är lite som Brugge fast finare och utan alla dess turister... Vilket jag tyckte stämde ganska bra!
Alltså, jag tappar liksom ord för sådant här. Lätt bo i ett såhär ballt hus?! Coolast i stan, direkt ba
Sötisar!
Glad Kemmie i solskenet!
Vi var nog glada allihop förresten - solen varade inte hela dagen, så man fick uppskatta den när tillfälle gavs...
Vänta, vad är det där på väggen, det är ju... Pikachu!! Haha, this made my day
Väl tillbaka i Bryssel bestämde sig himlen för att bete sig lite konstigt. Vi sa okej, tog ett foto, gick hem. Tack tjejer för denna väl spenderade dag!
Bisous,
Therése


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0