Le week-end

Dagens frukost:
En halv sats havregrynsgröt med mjölk och lingonsylt
En knäckebrödsmacka med Kalles kaviar
En croissant
Ett glas apelsinjuice
 
Nu har jag laddat upp inför helgen. Familjen ska iväg på 50-årsfest efter lunch och kommer inte hem förrän imorgon lunch. Kl. 13 ska jag möta upp en tysk au pair i Nyon, hon är nämligen au pair hos min värdmammas syster. Sedan lär det bli ett stort gäng au pairer som ska mötas på tågstationen och sedan gå gemensamt ner till stranden. Hoppas verkligen att jag hittar någon som bor i närheten (förvisso bor många i närheten men inte just i Rolle) så att jag har någon att umgås med på min lediga tid, att åka tåg hela tiden fungerar inte riktigt med en au pair-budget.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0