En dag

Visst är det märkligt hur snabbt tiden går ibland? För ett tag sedan var det 4 månader tills att jag skulle lämna Sverige för att ge mig iväg på min au-pairresa och nu sitter jag här. Om 13 timmar går bussen ner till Arlanda och tills dess ska jag ha hunnit inhandla diverse saker (presenter, kläder, godis osv.) och slutligen packat färdigt mina tre väskor som jag kommer att ta med mig.
 
Har för övrigt sprenderat tre riktigt härliga sista dagar i Sverige ute i Bänkåsviken på barnläger. Ledarstaben var riktigt bra och vi hade så himla trevligt tillsammans. Älskar verkligen barn och det känns helt rätt att jag nu ska få jobba som barnflicka i ett år!
 
Igår efter lägret hade vi en sista släktfika här hemma för att säga hejdå till alla, det känns egentligen inte särkilt vemodigt än, men jag hänvisar till mitt tidigare inlägg "Att ta avsked" om ni funderar hur det kommer sig. Jag vill bara att ni ska veta att jag kommer att tänka på er och jag vet att ni kommer att ha det bra även utan mig och Therése. Vi ses till jul!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0