Enrhumée

Åh vilken dag, är helt utmattad!
 
Snuvan gör att skallen känns dubbelt så tung, och när barnen kommer hem från skolan efter kl 15 med 3 kompisar var det slut på min vila. Dessutom skulle jag tänka på allt som skulle förberedas inför middagen. Vi kan väl säga att jag försökte att tillfredsställa mammans önskemål så gott jag kunde med rinnande näsa och ungar som sprang kors och tvärs, men hon blir liksom aldrig nöjd hur mycket jag än anstränger mig. Imorgon ska det inte bli något toppenväder så då kan jag passa på att vila ut och försöka göra mig av med denna irriterande snuva.
 
Idag har jag iallafall försökt att få kontakt med andra au pairer i närheten via Facebook-grupper (grupper är det enda som är bra med Facebook). Tror iallafall att jag ska gå på en anordnad strandpicknick på lördag en bit härifrån. Kommer bli galen om jag ska behöva vara här hemma hela tiden!
 
Therése har iallafall anlänt till familjen i Bryssel, så nu väntar vi spänt på en blogguppdatering från Belgien!


Kommentarer
Grön

Håller med om Facebook-yttrandet...

2013-08-29 @ 09:23:13





Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0