förberedelser med stort F

Förstår egentligen inte hur jag hinner med mig i allt som behöver fixas, det är ca 10 dagar innan jag åker!?
 
Therése, mamma och jag har varit på en weekend-semester till huvudstaden då vi gick på festivalen Stockholm Music and Arts 2-4 augusti. Det var utan tvekan en festival i min smak - skönt upplägg och trevliga människor. Nu har vi sett artister som Regina Spektor, Rodriguez och Prince samt svenska duon First Aid Kit spela på samma scen ute på Skeppsholmen. Igår var vi inte särskilt intresserade av artisterna på dagen så vi gick på en nödvändig (skämtar inte) shoppingtur i centrum. Jag shoppar sällan vilket innebär att jag har enormt mycket som måste inhandlas innan jag åker till Schweiz - känns som att jag hunnit införskaffat mig en ny garderob på två dagar (även idag har vi varit och shoppat nödvändigheter på hemmaplan). Jag har dock fortfarande en lång lista på saker som måste inhandlas, det får bli på onsdag (min lediga dag). Det skär lite i hjärtat när jag tänker på hur lite tid jag har kvar att spendera med familj och vänner, men om ett år från och med nu kommer jag att vara hemma igen (tiden går fort). Tills dess hoppas jag att mina vänner kommer och hälsar på mig, det är bara att höra av sig!
 
Som ni förstår har jag fullt upp, men jag gör mitt bästa för att hinna med mig.
 
- Louise


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0