I made it to France

Är så jäkla stolt över mig själv att jag klarade av denna resa som jag gått och oroat mig för sedan dagen jag bokade den! Att jag kan franska (om än bristfällig i stressiga situationer) hjälpte mycket när jag behövde vägledning mellan flyg och tåg.
 
Har varit på Disneyland hela eftermiddag/kvällen idag med Jonna. Senast jag var där var för 10 år sedan med familjen, och det var sig likt. Var sjukt varmt bitvis och dessutom var det lördag vilket innebär att det var bra många besökare där. Avslutade kvällen vid 23 med spektaklet Disney Dreams, utan tvekan den mest imponerande ljusshow jag sett! Klippet nedan är Disney's egna men det räcker inte för att visa hur snyggt det var!
 
Nu ska jag krypa ner i min hotellsäng och sova ut imorgon, ska ju checka ut kl 12 men kanske sover till 10 så jag hinner duscha och så innan jag beger mig in till Disney Village och äter frukost och shoppar!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0