Startskottet - bussresan till Arlanda

Efter en intensiv dag med inhandling av de sista nödvändigheterna, avsked av syster och väskpackning sitter jag nu på en buss i Tönnebro med några kilos övervikt. Känslan är svår att beskriva, trött och illamående med ändå förväntansfull och nyfiken.

Sitter bredvid en man som påminner om min förra värdfar, vilket inte är positivt. Försöker sova men stör mig på snarkningar, mummel och en varm bakdel mot mitt lår... bara ett par timmar kvar nu som tur är.

När jag kommer till Arlanda börjar dock det verkliga äventyret för mig som aldrig tidigare flugit själv. Dessutom oroar jag mig för övervikten, hoppas och ber att det inte kommer att orsaka problem!

Nu ska jag dra igång lite musik oxh försöka sova, hörs snart igen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0