Home awaits (försenat inlägg)

Som vanligt har mycket hänt sedan sist men hinner inte berätta om allt nu. Sitter för tillfället (mellan kl 12 och 13 igår) i familjens hus i väntan på en leverans som skulle kommit för 40 min sedan (fransmän). Är måttligt stressad då jag måste hinna städa och packa ihop alla mina saker i lägenheten innan jag ska hämta upp tjejerna från skolan. Har fått tillåtelse att spendera natten hos Jessica i Ferney så att jag imorgon (läs: om 30 minuter) kan ta första bussen och åka till flygplatsen. Känns dock som att det blir en sen kväll med tanke på allt som skall hinnas med. Kan ni förstå att imorgon vid denna tid sitter jag på bussen till Sundsvall!?

Det legendariska pepparkakshuset som mitt lag gjorde på måndagens Crosslink-avslutning







Kommentarer
Anonym

Oh WOW vilken grej!!! Vad jättesvårt och jättebra!

2013-12-23 @ 13:36:11





Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0