Surprise...

Min nya, näst intill fantastiska och bekväma tillvaro har inom loppet av några minuter förändrats till otrygg. När ska jag få slippa alla dessa komplikationer och bara får leva ett enkelt och rutinmässigt liv? Gör mitt bästa för att ta vara på tiden och njuta av julen fram tills den 20:e december då jag åker hem och firar jul och nyår i älskade Sverige!

Idag har jag varit förhållandevis produktiv då jag både tankat bilen, handlat lite småsaker, diskat och kokat knäck! Ikväll ska jag åka ner till Nyon och ha filmkväll med människor från diskussionsgruppen om kristendom som jag går på på måndagar.


Kommentarer
Jonna

NoOoOoO :(

2013-11-29 @ 14:21:37
URL: http://yonnalicious.blogspot.se





Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0