10 dagar

Nu känns det riktigt knäppt att om 10 dagar åker jag hem till Sverige, knäppt men underbart! 10 dagar är kanske för övrigt antalet dagar det var sedan jag senast uppdaterade, haha. Hur dålig har jag inte varit på att uppdatera senaste tiden? Ju längre tiden går, ju mer ångest får jag eftersom det är så mycket som händer och jag gillar att berätta ganska detaljerat om vad jag gör.
 
I helgen har jag iallafall varit till Zermatt med LiNK och sett Matterhorn (Tobleroneberget), dimman kom och gick så har tyvärr ingen bra bild på berget, men här ovanför sjön satte vi oss och åt lunch.
Om jag får tid så kanske jag slänger in en bildbomb imorgon. Har nämligen börjat jobba vissa morgnar nu så har mindre tid att disponera.


Kommentarer
Grön

Vackert! Hör av mig i framtiden när jag är på toppen...

2013-10-28 @ 09:43:49





Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0