Is this the real life? Is this just fantasy?

Vaknade för en stund sedan av att min rumskamrat fulsjunger till Bohemian Rapsody i duschen (utan några intentioner att vara diskret på grund av att någon med rummet mittemot duschen ligger och sover). Klockan var ju dock halv 11.
 
Livet har uppenbarligen kommit emellan bloggen och mig, men vad gör det, jag lever för fullt! Gjorde dock ett försök att blogga i onsdagskväll men jag hade lite problem med att ladda upp bilder så jag gav upp, idag blir en lugn dag så då ska jag se till att dokumentera påskens familjeåterförening. 
 
Vad har jag gjort i veckan då? Jo, bland annat har jag uthärdat de två sista franskalektionerna innan två veckors skollov. Min äldsta tjej åkte på en tre dagars skollutflykt, vilket betytt att jag endast haft en liten tjej att ta hand om i veckan (som varit halvt deprimerad på grund av den längsta separationen mellan henne och hennes syster hittills). Torsdagskvällen bjöd på Link med Open Mic-tema, en mysig och lugn kväll. Igår kom Hencca hit och vi pluggade franska inför franskaexamen hela dagen tills det var dags för skolupphämtning. Jag fick sluta tidigt då båda föräldrarna var hemma strax före kl.18. En knapp timme senare åkte jag till Nyon för att möta upp fyra fantastiska vänner. Vi åt pizza och kollade på Skönheten och Odjuret samt Alladin (Disney movie night). Vid midnatt började en av oss må dåligt med smärtor runt bröstkorgen vilket slutade med att jag agerade taxi till akuten där vi alla fem spenderade ca 2 timmar. Somnade kl. 4 och är nu innerligt tacksam över att jag inte hade några planer för dagen! 


Kommentarer
Jonna

Haha, wow! Bohemian Rapsody av alla låtar! Imponerande!

Naw, gulligt med separationsångesten för tre dagar..!

2014-04-30 @ 11:33:50
URL: http://yonnalicious.blogspot.se





Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0