Here we move again

Räknar nu fjärde (skrev först tredje men kom på att inte ens det var tillräckligt) gången gillt jag packar mina väskor för att byta boende sen jag kom hit i augusti. Börjar bli proffs på att flytta!
 
Dock är det betydligt lättare när man inte behöver tänka på viktbegränsningar och max antal väskor, för nu kan jag bara stuva in alla mina ägodelar i bilen och åka. Kl 14 ska jag åka till lägenheten och droppa av en del av packningen och hämta nyckeln. Har som tur var inte bråttom så jag packar i lugn och ro ur familjens gästrum medan jag lyssnar på soundtracket till Disney's Frozen. Var för övrigt och såg den på franska med tjejerna i onsdags (vi är alla tre Frozen-frälsta), musiken är fantastisk och går varm var och varannan dag. 
 
I övrigt har veckan varit oerhört lugn, men igår blev det födelsedagsmiddag för Jessica som fyllde "25" i torsdags. Vi var 23 (störta del au pairer) som samlades på en indisk restaurang i Ferney, snacka om stort sällskap! Efteråt blev vi bjudna hem till Jessica för cupcakes, och det slog mig hur länge sedan det var jag besökt Jessica sedan familjebytet. Det var iallafall en riktigt trevlig kväll med så många fantastiska människor!
 
Nu ska jag försöka packa ihop lite att ta med när jag åker för att hämta nyckeln.
 


Kommentarer
Jonna

Åååh, jag och min vän blev också frälsta av La Reine des Neiges! Speciellt Elsas sång! Spelade den hela tiden, haha! Alla på Disney blev typ frälsta, hehe ;)

Svar: Haha eller hur! Så ni såg den på franska då I guess? :) "Let it Go" menar du? Har nog inte ens någon favorit, alla är av samma kvalitet! :D
Therése & Louise

2014-02-01 @ 13:38:42
URL: http://yonnalicious.blogspot.se





Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0