Packat och klart

Sådär, då har jag föhoppningsvis flyttat för sista gången under mitt aupair-år. 
 
Åkte som sagt hit vid 14 för att hämta nyckeln, och fick även träffa kvinnans väninna och min rumskamrat (vet inte hur man benämner någon som hyr ett rum i samma lägenhet som dig själv). Fick ett väldigt positivt intryck, de var otroligt trevliga och berömde min franska. Efter en liten rundtur av ägarinnan återvände jag till familjens hus.
 
När jag packat klart och städat ur sov- och badrum begav jag mig till mitt nya boende med resten av mina tillhörigheter. Därefter åkte jag och handlade mat, så nu går det ingen nöd på mig här. Min franske rumskamrat har varit hemma hela kvällen så jag har pratat lite med honom, men kan väl inte påstå att det har övergått till syskonrelation än precis (under dagens tidigare visit skämtade de om att ägarinnan skulle bli som min mamma och han som min storebror). Har även bekantat mig med den trebenta katten, hon är precis som en vanlig katt fast hon saknar vänster framben. Jag har nog inte riktigt förstått att jag faktiskt bor här nu, men det känns bra att veta att jag kommer att stanna här.


Kommentarer
Jonna

Kaaatttt <3 ser fram emot bilder!
Hur länge stannar du där nu?

Kram!

2014-02-02 @ 00:06:32
URL: http://yonnalicious.blogspot.se





Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0