Saint Valentin et ma chambre

Igår firade vi Alla Hjärtans Dag med chokladfondue och chokladsmakning på LinK. Jag är nog rätt neutralt inställd till denna kommersiella högtid, varken prisar eller avskyr den. Tycker att det är fint att vi visar uppskattning till våra nära och kära, men kanske borde vi istället rikta fokuset mot de som behöver det bäst, nämligen människorna i u-länderna. Vid jul är det rätt vanligt med gåvobevis, kanske borde vi även överföra den "tradtionen" till denna högtid?
 
I början på veckan fick jag ett litet paket från mamma med detta innehåll. Chokladen behöll jag själv men bilarna gav jag till tjejerna imorse när de kom ner för att äta frukost (tillsammans med några chokladhjärtan och en målarbok som jag egentligen köpt som julklapp).
Tyckte kanske inte att Ahlgrens Bilar passade till alla hjärtans dag men sedan såg jag denna på Facebook
 
För att visa min uppskattning till er läsare tänkte jag dela med mig av bilder på mitt rum. Det är 11 kvadratmeter varav en fjärdedel av rummet uppfylls av garderobsutrymme.
Och till sist en liten inblick i badrummet som jag delar med fransmannen
 
Hoppas ni får en fin dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0