Det går bra nu!

Igår åkte jag ner till Ferney för att ta en promenad med Jessica, Ida och Alex (som jag inte träffat förut. Ida och Alex bor i Samma lilla by i Schweiz så jag och Jessica promenerade över gränsen och mötte upp dem för en promenad i regnet. Kanske inte det ultimata vädret då jag ville ta vara på den vackra utsikten över alperna men med fint sällskap så kan även en regnpromenad bli fantastisk. Efter promenaden gick jag och bokade in mig för ett franskatest på måndag. Testet är till för att se vilken nivå jag bör läsa så inom en snar framtid kanske jag äntligen börjar plugga franska igen.
 
På promenaden tipsade Jessica mig om den franska motsvarigheten till Blocket - Le Bon Coin, som jag inte hade varit inne på. Mailade tre stycken annonsörer igårkväll och har redan fått kontakt med två, så efter lunch ska jag åka och kolla in ett rum som inte ligger allt för långt härifrån. Kan inte fatta hur smidigt det går, från att inte ha varken franskakurs eller boende!
Jag, Ida, Alex och Jessica


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0