Ett nytt år och ny start

Tiden som egentligen gick rätt långsamt med tanke på allt jag hann med, gick samtidigt rysligt fort och ingen tid fanns för att uppdatera bloggen. Tanken var att Therese och jag skulle skriva en gemensam julhälsning men det blev heller inte av. Nu ligger jag iallafall i mitt tillfälliga rum hos värdfamiljen i Gex och försöker greppa verkligheten. Allt blir ju så konstigt när man lever två helt olika liv i två olika länder. Så fort man kommer tillbaka till det ena känns det andra som en dröm och vice versa. Det underlättar iallafall oerhört mycket att jag känner mig välkommen tillbaka. Allting känns som vanligt igen förutom att jag nu bor hos familjen, det kommer nog ta ett tag att vänja sig vid. Vädret är nästan exakt som i Sverige - regnigt och trist, men jag hoppas på att det blir uppehåll imorgon så jag kan ta en promenad i området.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0