Golden anniversary!

Idag är det min gyllene årsdag (Golden Anniversary som man säger i USA då jag fyller 21 den 21:a). 

För att fira mötte jag igårkväll upp med Rhian, Erin och Jessica i Gex för middag. Vi åt lokala specialiteter så att jag hade ont i magen resten av kvällen. Efter middagen promenerade vi hem till mig och jag slängde in en kladdkaka i ugnen och vispade grädde. Till efterrätten kom även Vanessa och Nicole, och Rhian blev tvungen att åka hem. Det blev en mysig tillställning med kladdkaka, grädde och bär, och viktigast av allt - fina vänner! 

Tänker uppdatera mer ikväll eftersom jag jobbar hela dagen. Här kommer några bilder från gårdagens firande:





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0