Imorgon...

Ja, det här är ju lite sjukt. Minst sagt.

Klockan är 22.00, söndag kväll. Kl. 05.02 är det meningen att jag ska lämna Sundsvalls centralstation, och kl 11.50 lyfter planet som för mig till Bryssel. Känner mig lite eftersläntrande som åker en dryg vecka efter min kära syster, men så har jag ju alltid varit den som tagit längst tid på mig i de flesta sammanhang... Så det är väl inte mer än rätt.
De senaste dygnen har jag hunnit med att städa ur mina rum, shoppa presenter och nödvändigheter till resan, ha huslighets-kurser med mor och styvfar, säga farväl till en hel hög med fina vänner - och packa såklart. Tiden går fort när man har roligt.

Tänkte inte skriva så mycket mer för tillfället, planerar att lägga tiden på att få så mycket sömn som möjligt istället. Jag lär väl höra av mig så fort jag får någon ledig tid efter att jag landat - eller vad vet man, kanske redan innan om jag får tråkigt under resan. Nu ger jag mig ut i världen själv för allra första gången - önska mig lycka till!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0