(Some) time to kill

Ligger ensam och chillar på ett hotellrum i centrala Bryssel - gaanska så sweet egentligen! ......om jag hade haft något att göra, det vill säga.
Hur som helst kommer verkligheten alldeles snart och smyger sig på igen - strax efter klockan 11 måste jag checka ut och ge mig av mot franskan (vilket i och för sig oftast är roligt, blir bara lite tungt att ta sig dit igen efter två veckor - var dunderförkyld förra veckan så båda lektionerna gick bort). De senaste fyra dagarna har varit helt fantastiska, att ha mamma på besök i min nya hemstad var något galet efterlängtat! Skriver mer om besöket så fort jag har tid och är hemma med min dator. Tack för den här tiden, och nu är det ju knappt en månad innan jag åker hem till Sverige igen!! Helt sjukt, innan jag vet ordet av kommer det vara jul och jag får sitta där än en gång med halva tjocka släkten och titta på Karl Bertil Jonsson och annat trevligt.. Sådant som man tidigare tagit för givet, men som man numera knappt fattar att det fortfarande finns kvar.

Men nog med allt sentimentalt nu, vad gör man egentligen när man har några timmar att döda på ett hotellrum? Trashar rummet lite rockstar-style, tar ett bad, springer och busknackar på granndörrarna, slöar framför lite random fransk/flamländsk TV..? Äh, jag ger upp. Kör nog på det förstnämnda.

Ha det bra tills vi ses igen!
Therése


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0