Efterlängtad (?) form av uppdatering

Sitter i sängen. Gör ingenting. Känns som om jag gjort det mesta jag kan komma att tänka på. Det tog ett antal timmar innan jag insåg att jag faktiskt har en blogg också! (Ni ser, jag är inte riktigt lika hemma på det här med bloggande som min kära syster)
Hade först tänkt åka in mot stan för att testa ett pass på gymmet och/eller försöka leta en affär som säljer läroboken jag behöver till min franskakurs. Men efter en morgon av jobb och lite annat småplock hit och dit blev det inte riktigt så att jag orkade slita mig ut ur huset, skulle bli så stressigt... Hehe, har märkt att jag blir väldigt lat så fort jag har ledig tid! Tror det har att göra med att jag aldrig är riktigt säker på mina arbetstider, vilket gör att jag stänger in mig på mitt rum och kopplar av så fort jag är ledig (kanske lite för ofta). Får hoppas att allt blir mindre och mindre uttröttande nu allt eftersom veckorna går, när inte lika mycket längre är nytt!
Ikväll har jag dock bestämt att jag ska skynda mig efter middagen och hinna med att testa ett Zumba-pass på gymmet - har gratis testvecka som räcker fram till onsdag, så måste hinna se om det är värt att betala in sig! Har bara hunnit prova själva gymmet ännu, inte passen...
 
Tänkte inte skriva så mycket, ville bara titta in, och kanske dela av mig av några bilder - låter det som en bra idé? Inte en enda har ni ju fått se, så jag måste medge att jag känner mig lite dålig... 
 
 
FÖRE:
 
Japp, såhär såg mitt rum ut när jag först kom hit, för tre veckor sedan idag!
 
 
Min säng - wohoo, mysigt... (och min bok, kommer ta hundra år att läsa ut då den är så tjock, men det härliga nu är att jag får massor av tid till att läsa när jag sitter på bussen eller tunnelbanan!)
 
 
Ser hyfsat tomt ut...
 
 
Sådär, det var innan uppackandet! Nu till...
 
 
 
EFTER:
 
Tja, numera finns det som ni ser lite fler grejor på den här bänken...
 
 
... annars är det inte så mycket som ändrats sedan jag flyttade in (lägg märke till att jag fortfarande inte har satt in några bilder i fotoramarna).
 
 
Fler bilder kommer! Tänkte inte överösa er så ni hinner bli blinda såhär första gången... ;)
 
Bisous,
Therése


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0