Surpriiise...

Nu är det bestämt - jag flyger hem till Sverige den 17:e februari!

 

Håll i hatten dock, det är inte för gott. Vet att ni fick upp förhoppningarna där... Haha okej, jag ska sluta dryga - jag flyger alltså hem tillsammans med mitt värdbarn, som på sitt sportlov ska hälsa på sin farmor och farfar i Sverige. Hon är 7 år och vågar inte flyga själv, så det blir jag som åker med henne, och får därmed en resa till Sverige av familjen! Så som det ser ut blir jag hemma i en vecka, 17-24 februari. Inga planer är uppgjorda än, har inga flygtider ännu så kan inte boka tåg/buss till Sundsvall, men vi får se vad som händer!

 

Hur som helst, jag är som jag många gånger tidigare konstaterat rätt dålig på att blogga frekvent. Jag tänkte att jag försöker slänga in en kort uppdatering nu så får ni i alla fall något livstecken från mig! Fast känner jag mig själv kan något kort väldigt lätt sluta i något... tja, lite längre.

Men jag tror jag skippar det nu - känner att det viktigaste får vara att jag faktiskt ser till att publicera något, istället för att påbörja ett inlägg utan slut som jag lämnar i flera dagar innan jag avslutar det! Så håll till godo så länge, jag har mycket jag vill berätta... Måste bara hitta lite tid och ork till att göra det också!

 

Vi hörs!

Therése



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0